Over ons

We slaan een digitale brug tussen de gemeente en inwoners, hiermee zorgen we voor meer betrokkenheid en samenwerking.

Het team

Jasper Wesselink

Developer

Rens Timmermans

Projectleider

Thijs van Hall

Productdesigner

Christien Zuidersma

Adviseur

Freek Timmer

Developer

Kim van Workum

Marketeer

Ons verhaal

We hebben Gemeentepeiler opgericht, omdat we merkten dat we onvoldoende betrokken waren bij onze eigen gemeente. Ten tijde van een naderende fusie wilden we actief meedenken, maar voelden we ons buitengesloten. Dankzij onze expertise in softwareontwikkeling cybersecurity en design, ontstond het concept van Gemeentepeiler.

In nauwe samenwerking met de gemeente Rotterdam hebben we een toegankelijke en veilige oplossing ontwikkeld om de meningen van Rotterdammers eenvoudig te verzamelen. Inmiddels hebben we meer dan 10.000 gebruikers in Rotterdam en wordt Gemeentepeiler door steeds meer gemeenten in Nederland omarmd!

Ervaar zelf hoe het werkt

Is je interesse gewekt? Onze adviseur Christien neemt je graag mee in alle mogelijkheden tijdens een demo.

Ontvang direct onze brochure!

De Gemeentepeiler brochure is ideaal om te delen met collega’s. Vraag hem aan en we sturen hem zo snel mogelijk naar je toe!